Sunk-hotell!

Först så upptäcker jag att det är silverfiskar i duschen. Sen märker jag, när jag står med ansiktet nytvättat och droppande med vatten, att det inte finns någon handduk.
   När jag har torkat mig med strävt toapapper, går jag till telefonen och ringer ner till receptionen. Då säger kärringen att hon inte "vågar" lämna receptionen för att hon är själv. Det enda som finns att stjäla är alldeles för dyrt godis, som säkert är för gammalt, för det är så dyrt att ingen vill köpa det!
   Så jag får ta på mig kläderna igen och pallra mig ner alla fem våningar...det är tur att det finns hiss! Annars hade jag torkat mig med extrakuddens örngott...eller förstört ansiktet ännu mer med det sträva toapappret!

Det enda som man kan glädjas åt med det här hotellet är att man känner sig som en modell på catwalken, när man går i korridoren till rummet...Det finns en stor spegel i slutet på korridoren nämligen...Och vem vill inte känna sig som en snygg modell för en stund? Synd att man inte får pengar för det bara, haha!

Nu är det verkligen tid att somna, får se hur det går. En sten har lättat från hjärnan nu när jag fick skriva av mig lite...Jag ska nog gå in till cheferna imorn och be dem se över om det finns något annat hotell vi kan få sova på, när vi sover i Eskilstuna.

<3mme

Denna låten har ett av de bästa introna som någonsin gjorts...rysningar följt av ett djup andetag...nu kan jag sova sött...
Gravitation-KENT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0