White Christmas! <3

Nu sitter jag i Göteborg. Här är det mulet, regn i luften men det finns lite snötussar här och var...Om ca en timme får jag åka hem igen, hoppas allt rullar på bra!

Strax efter tre är jag hemma i Askersund och får fira jul med mamma och pappa, Micke, Petra, Ville, Svante och Marcus samt Irene.
   Martin kommer senare ikväll! Han är nere i Motala och firar hos hans syster och familjen.

En jul som inte ser ut som den alltid har gjort med andra ord.
   Först och främst så jobbar jag. Jag fick vakna upp och inte ha någon julstrumpa med jultomtar i hängandes på dörrn. Ingen julmust till frukost och ingen julmusik. Inte höras mammas stress och pappas sång. Mathias är inte med heller, han är på Klädesholmen med Johanna och hennes familj.
   Känns inte som julafton, inte riktigt än iaf. Kommer bli en annorluna jul, för de äter julmat innan jag kommer hem också...

Det låter deppigt, men jag är glad, det är ju jul!

Jag får iaf äta julgodiset ihop med familjen, öppna klappar och ha en vit jul!

Som sagt så börjar min jul efter tre...Då ska jag njuta!

GOD JUL gott folk, och sitt inte här och läs...umgås med era nära och kära!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig finast<3

2009-12-24 @ 11:47:33
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Tinis

STOR JULKRAM TILL DIG I EFTERSKOTT! <3

2009-12-25 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0