Ny fullmåne på väg...

Julafton var förträfflig! Fick många fina paket, som jag är oerhört tacksam för!
Juldagen var det mest jobb, men den var bra den dagen också. En sväng till gänget i källaren på kvällskvisten hann jag med...
Annandagen var det full rulle här hemma. Familjen (nästintill hela) kom på besök! Mamma, pappa, Micke, Ville, Svante, Marcus och sen min morbror Göran och hans tjej Anita, som kom heeela vägen från Gotland! Det var blod, svett, tårar och lite hallon/blåbärssås, HAHAHA! I love them all<3
Söndagen satt jag med mitt fina röda Nintendo DS som jag fick av Martin i julklapp...är sån nörd nu! Thii..
Måndagen då var det först lite shopping på Marieberg, luncha med Tina och Tomas. Sedan jobb för hela slanten.
Tisdagen nördade jag med mitt DS och jobbade heeela dagen, sov i Karlstad, tills:
Dagen började i Karlstad, iskallt ute! Tåg som kronglade-men man ska väl komma ihåg den sista turen för detta året, eller?
Kvällen spenderades med att shoppa lite inför morgondagen. Och sedan var jag på bio med min svägerska Petra och hennes två vänninor Yani (som även är min kollega, som jag har åkt med de två senaste dagarna..) och Stina. Vi såg New Moon (Yani 30+ för ANDRA gången på BIO!) Haha, de är förälskade i Edward! Inte jag inte, bara smygkär i karaktären! Han spelar den så bra!
Och JA Mikaela, kropparna var det inget fel på!
Morgondagen skall jag vakna utan klocka. Jag ska mysa fram till tvåtiden, då får jag börja lite smått med att duscha, raka benen etc. För i morgon eftermiddag bär det av till Kumla. Först till Tina och Tomas och lite senare till "klubben" för trerätters och fyrverkeri!

Det var mellandagarna det...Hoppas ni haft det underbart och mysigt! Och jag önskar Er ett riktigt gott nytt år, med nya möjligheter!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Sockertoppen! Längtar tills du kommer. PUSSS

2009-12-31 @ 12:05:26
URL: http://tinalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0