Glittrande vitt guld

Då är det fastställt. Jobbar julafton 06:00-14:45, juldagen 15:00-22:00, annandag jul är jag ledig. Nyårsafton är jag också ledig, men nyårsdagen börjar jag 13:15 och sover i Stockholm. Men jag kan ju fira jul och nyår ändå, det känns skönt.
   Trots detta känner jag mig väldigt lycklig idag, och det är tack vare snön! Den faller så lätt och glittrar så vackert...

I eftermiddag ska jag träffa Karolina på stan, det var på tok förlängesen jag träffade henne! Kanske Tina också kunde komma med, hoppas!

Nu ska jag lyssna på lite skön musik...Ja, jag vet, texten är lite speciell, men den är ändå så skön!



--
we can pop bottles all night..
baby, you can have whatever you like!
-
long as you got me you won't need nobody!
you want it, I got it, go get it, I buy it..
tellem other broke brothers -be quiet!

--

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0