En vecka har förflutit

Då har man missat gruppvallet, igen! Hur klantigt är det inte? Som tur var ringde de och frågade om jag ville behålla min helg, så det får jag iaf..Det är ju bra! Men när man står så högt så man skulle ha fått de man valde, så är det lite surt..Jag får helt enkelt glädja mig åt att behålla min helg, för Micke och Petras skull..Annars hade jag nog fått skäll, haha.
  Sen försöker jag komma in så jag åtminstone kan välja semester i tid..men då kommer jag inte in i systemet, skit!

Igår och idag har jag fackligkurs, ganska intressant..

Onsdagen spenderades med Mikaela. Vi åkte upp till Stockholm och blev fotade. Dagen gick för fort, men jag får träffa henne imorn med. Då är det julfest! Längtar! Först är det dock lite jobb..

Måndag och tisdag var det bara jobb..Eller jag ringde till Sofia för att gratta henne i måndags! Så skönt att höra hennes röst!

Helgen var underbar! Julbord med jobbet och födelsedagskalas för pappa.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0