Dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan!

Idag är en sån dag jag helsr skulle vilja ara ute i snön och leka, så som jag lekte när jag var barn.
   Men jag får nöja mig med att se på den vackra snön från tågfönstret istället.

Innan jag börjar idag ska jag hinna med endel, så nu får jag äta upp min frukost och bege mig.
   Julklapp, vindrutetorkare, spolarvätska, julkort.

Igår var jag ledig. Då gjorde jag julkort. Och på eftermiddagen och kvällen bakade jag lussebullar och kola hos och med Mira och Robert. Det var riktigt trevligt och självklart gott!

Önskar alla en god helg! Själv jobbar jag heeela helgen...

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Todeluuu:*



Hur mår du i snöovädret eller vad man ska säga?:D

2009-12-18 @ 12:29:32
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0