Tiden går fort!

Uppdatering...
Helgen var underbar!
   Lördagskvällen var det utgång med bland annat Tina, Karolina, Sjölinder och Martin. De flesta hamnade på Frimis och hade det skoj!
   Söndag var det dags för kalas. Bjöds på riktigt god tårta, marängbotten, grädde och bär, mmmmm! När vi åkte hem svängde vi förbi hemma i Nordhagen och grillade med mor och far, det var riktigt gott och mysigt. Mamma hade plockat massvis med blåbär, så det var efterrätten, så gott!

Måndag var det bara jobb.
   Tisdag var det jobb. På kvällen sprang jag med mina MBT-skor, helt slut blev jag...jag är så stolt över mig själv för jag stanna inte en ända gång, förns 100m från lägenheten. Det har aldrig hänt förut! Brukar alltid få stanna och gå, sen springa, stanna och gå...men inte denna gången, så glad!

Idag är jag ledig. Jag ska plocka lite i lägenheten innan jag åker hem till Askersund(ja, det kommer som sagt alltid vara mitt hem!) Tänkte ta med mina MBT-skor och ta en promenad runtom stan. Sen ska jag ju även försöka plocka ner lite böcker, papper, skolkataloger mm.

Imorgon ska jag jobba igen. Fredag-lördag sover jag i Karlstad(ska bli gott med frukost på lördan!)
   Söndag blir en färd till Göteborg...

Sen är denna veckan också slut...
   Det är 5 veckor sen, idag, jag kom hem ifrån Turkiet...fy vad tiden går fort!!! Jag är inne och jobbar på min femte vecka efter semestern, det är ju hemskt!

Dags att sätta igång med mina bestyr nu, så inte dagen försvinner ifrån mig framför datorn...

<3mme

Jag är så glad för Dig Mikaela<3
"When a man loves a woman,
He'll spend his very last dime"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0