Sunday-working

Dags att göra sig redo för att jobba. En tripp till Göteborg blir det idag. Åker ett riktigt bra tåg hem! Karolina åker med plus att det stannar bara på ca 4 sationer, de ni, lycka!

Imorn är jag ledig, ska bli skönt!
   Då måste jag städa här så det är fint till helgen, Martin fyller om en vecka...den 23. Så om det skulle vara så att han bestämmer sig för att bjuda hem folk, blir det inte panikstäd, utan då är det skinande rent redan innan. Planerat och bra! Ingen stress, skönt!
   Sen måste jag verkligen tvätta, har en hel hög! Börjar bli tomt i garderoben, haha!

Ha nu en skön dag! Och Mikaela, njut av din sisa semesterdag!!!!

Kärlek till Er!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker att njuta men det är svårt när man börjar klockan fem imorgon och måste gå upp halv 4. Det är med en skräckblandad förtjusning jag återvänder imorgon;)

2009-08-16 @ 15:55:05
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: annie

Blogg-torka;) skriv!

puss

2009-08-24 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0