Smuk som et stjerneskud

Tre dagars ledighet borde man ha varje helg!

Igår slappade jag hela dagen! Spelade minigolf med Martin, borta vid Gustafsvikscamping. Han vann med 3 slag, men det va väl bäst för husefriden, haha! Jag tar igen det nästa gång!
   Igår kväll var det utgång med några av det bästa jobbarkompisarna! De är klockrena!!!

Denna låten är min favorit just nu! Dääänks! Michela och jag behöver ingen danskkurs, vi klarar av de språket galant! Plus att man får stava som man själv tycker det uttalas!



Idag har det varit sol och bad i Harge med Martin och Tina. Jag och T hoppade från 3an (men vi tror det är 4m). Så läskigt, stolta över oss, det gjorde vi bra! Tack för en underbar dag sötnos!
   På stranden träffade vi självklart några "kändisar". Bland annat "Åmmekillarna" och min bror Micke med hans fru Petra och deras bedorande barn, Ville och Svante<3

Nu har jag dammsugit och ätit. Det är dags för att hoppa in i duschen, så jag hinner komma ut från den innan Martins kompis Emil kommer hit...
   Sen blir det finlir med smink och så, sen dans för hela slanten!

Detta är svensk sommar när den är som allra bäst<3
Idag är jag extra lycklig, hela dagen har varit helt underbar! Och kvällen kommer nog hålla samma klass!

Imorn blir det kalas för Elsa som fyller 3 år, Martins systerdotter. Så det blir en tripp till Motala.
   Mikaela skickade ett meddelande för en stund sen, hon har det underbart i Sicilien-Nähe? Det unnar jag verkligen henne!

Ha nu en trevlig kväll och njut av sällskap från familj och vänner!

<3mme

Kommentarer
Postat av: tina

Tack så mycket för sällskapet i Harge igår paddis! Jag är också stolt över oss som vågade hoppa ifrån fyran. Känns som man blir ett barn på nytt när man hamnar i vattnet! <33

2009-08-09 @ 16:25:53
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0