New sweethearts!

I måndags införskaffade jag mig i dessa skor. De är utformade för att ge en rakare hållning, avlasta knä- och höftleder, samt att de stimulerar muskler som i vanliga fall är inaktiva.

Jag tror de kommer funka för mig, gäller nog bara att tro på dem!

Martin tycker de är asfula, "platådojjor". Men jag tycker de ändå är lite charmiga. Visst de kanske inte är finskor, men jag har sett värre utformning på skor...Och så måste jag tycka om dem, för de va dyyyra, haha. Men jag köpte dem på rea iaf, de va tur de, annars hade de inte varit mina nu...



Så nu hoppas jag att de kommer hjälpa mig ut och gå och springa! De är väldigt roliga att gå i, det känns som man studsar fram! Man känner sig lätt och som en fjäder på något vis.

Tyck vad du vill, men just nu är de mina "sweethearts", så de så!

Lets trim me, slim me!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hört att dem ska va bra :) snygga som fula!!

tycker dem är coola ;P

2009-08-05 @ 23:16:14
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0