Jag vill spendera min Week-end i Köpenhamn!!!

Om jag ska komma iväg till Köpenhamn för att shoppa och gå på modemässa lär jag få göra det själv...ingen som har tid...

Men men, det funkade ju att åka till Turkiet själv, så varför skulle Danmark vara någon skillnad? Ingen Sofia-STOR skillnad!

Men men, får se om nån nappar, annars får jag väl ta mig i kragen och leva lite ensam en helg, har väl ingen tagit allt för mycket skada av vad jag vet?

Är Du sugen på att följa med mig? Säg gärna till! Vill gärna ha sällskap! Nu på fredag-söndag, 7-9 augusti...CPH-vision

<3mme


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vill verkligen följa med dig, det skulle vara kul & inspirerande! Hoppas det fixar sig:D

2009-08-03 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0