Discgolf, definitivt en rolig sport!

Sitter här framför skärmen och inser att jag nyligen avslutade ett träningspass!

Mina kära bror Marcus skulle ta med mig på en ny erfarenhet av idrott. Först åt vi på La Bagutte, så gott! Han bjöd, så snäll, TACK!
   Efter maten skulle vi leta oss ut till Hästhagen för att spela Discgolf. Haha, vi snurrade runt lite, fick se Karlslunds herrgård, den var fin...Vi hittade rätt efter en stund iaf.

Han visade hur man kunde kasta, hur man "puttade" och sen testade jag ut en disc som fick bli min partner runt banan.
   Inte visste jag att det skulle bli terrängvandring när jag började. Men är man kass så får man leta i skogen efter discarna, haha!

18 "hål" senare, eller korgar kanske man säger, hade jag kastat dryga 150 kast, 70 över par. "Skulle man inte ha så många kast som möjligt?". Nu är träningsverken väldigt påtaglig i min högra arm, men det var det värt!

Väldigt kul och ska defenitivt göras om! Tack för en rolig dag Marcus! Ska öva till nästa gång så du får lite match iaf, haha!

Nu ska jag vila mig framför tv:n medan ÖSK spelar hemmamatch och det väsnas utanför rutan...

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0