Så många "måsten"

Nej jag har inte hunnit med allt jag skulle göra idag, det är sällan jag gör det, för jag är tidsoptimist...det har jag varit sen barnsben, svårt att lära om. Men jag försöker i alla fall, och mer kan jag inte göra.
   Jag hade tänkt tvätta, men Martin ville tvätta så jag sa: varsågod, då slipper jag det idag.
   Jag hade tänkt sy gardiner, som jag skrivit att jag har tänkt göra så många andra dagar, men det är en syssla som är lätt att skjuta på...Jag gjorde mat istället, "hemgjord" pizza(degen och såsen är klara, jag "toppar" den), så det blev en Tacco variant-mycket god!
   Så hade jag tänkt plocka lite, för Mikaela kommer på torsdag, så hon måste ju få se lägenheten från den rättvisa sidan, men jag satte mig vid datorn och började titta runt lite. Då kom tankarna på vilket gym jag ska välja...Så jag blev sugen på att simma idag. Så jag frågade Karolina om hon ville med, de ville hon gärna. Sen såg jag att de hade vattengymnastik! Då frågade jag vad hon tyckte om det...och de tyckte hon lät som en bra idé!
   Så vi bestämde oss för att gå på ett pass ikväll. Jag frågade Tina med, men hon kunde inte, och jag antog(ajaj) att Sofia hade annat att styra med..?

Karolina kom till mig strax innan 18.30. Jag plockade i ordning mina saker och så gick vi till Eyrabadet. Där betalade vi 65kr och gick in för att svira om till bikini.
   Det var vi två och ca 10 tanter som var redo för att ta sig an utmaningen. De verkade ha gjort detta innan...de sjöng med i låtarna, framförallt "vi har're bra, vi här bak i bilen å vill ej va mä om nån krock! Dam bi do bi dam, bi do bi dam dam..." Ni fattar! Haha, så himla sköna!
   Träningen var grymt bra, helt slut efter ca 35min i högt tempo måste jag säga! Sedan var det stretching, det behövdes! Men jag förväntar mig, och jag blir besviken om jag inte får, träningsverk! Vill gärna ha lite i alla fall, så man vet hur duktig man har varit, haha.

Detta ska göras om, en gång i veckan nu...kanske inte alltid blir tisdagar, men vi ska försöka att få till en gång i veckan i vilket fall. Så Tina, nästa gång ska du med, du kommer inte bli besviken! Kanske hinner sola lite innan också, vore skönt.

Så denna dagen skulle jag ha gjort så mycket annat, men jag har skjutit lite på det, men jag skämms inte alls för det...för jag har tränat! Så jag är stolt och glad! Nu är det bara att fortsätta!

Sov sött mina vänner!
Själv är jag så fylld med endorfiner så jag ser fram emot att gå upp kl.04:00 imorn, haha, nästan...
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0