Min älskling är sjuk...

Fick ett sms från martin i morse, han har åkt till akuten. Han hade jätte ont i magen hela dagen igår, så både jag och hans mamma tyckte att han borde kolla upp det idag om det inte gick över. Så det hade han gjort, troligtvis blindtarmen. Så är det de så blir han kvar över natten, det blir ju skoj. Och stackr'n får varken äta eller dricka nu, fy vad jag tycker synd om honom!
   Ska in förbi och se om jag får träffa honom, så han kan få kalsonger, strumpor och tandborste m.m. Det får bli efter jobbet, slutar vid fyratiden...känns så tråkigt att man inte kan hjälpa honom...

Uch, hoppas att han blir bra snart i alla fall, läskigt sånt där tycker jag!

Krya på dig älskling<3

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0