Jag vill ha "Pimkie" till Sverige!

Varför finns inte Pimkie i Sverige? Jag har då inte hittat de någonstans..? Tycker de borde öppnas här också, fina kläder till bra priser, vem gillar inte det? Det var nästan det bästa med shoppingen på Europaresan jag gjorde med skolan för 3 år sen (uch det går fort...) Pimkie butikerna fanns nästan i varje stad vi var och de hade olika utbud överallt.
   Jaja, jag får väl resa i Europa snart, så jag får några fina godingar ändå. Det bästa är ju att ingen annan har dem i och för sig...


<3mme

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja den btiken borde verkligen komma hit, sprang runt där inne i timtals nu när jag var i prais =) riktigt bra butik!!

2009-04-08 @ 11:47:41
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0