Börjar andas ut

Jag börjar se ett slut på min långa överliggningstur. Bara ett tåg kvar, sen är den slut. Imorn är jag ledig, ska bli så skönt!

Imorgon ska jag lämna tillbaka en tappad plånbok, som upphittades på mitt tåg igår. Det var en kvinna i Örebro som tappat den, allt var kvar, vilken tur hon hade! Det knepigaste var att hon hade tappat sin plånbok en gång förut på ett tåg, och fått tillbaka den, med allt i: "Jag måste ha en plånboksskyddsängel" sa hon glatt, och tackade. Vilken turtjej!
   Hade tänkt försöka ta mig en simtur också, provade några bikinis igår och insåg att min kropp inte riktigt tycker om bikinisar än...på eyrabadet så är det ingen som tittar, som jag vet, så då kan jag ju passa på att "vänja" den så att den börjar gilla bikinisar lagom till sommarn. Helt ärligt, jag hatar provrumsbelysningar!!! Uch!

Ha en fin kväll!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0