Yo, hello!

Sitter och surfar runt lite, ska snart fixa billet åt mammsen med tåget, hon ska åka själv till Gotland i helge, då blir bilen lite dyrt och tåget billigare och miljövänligare!

Måste klippa mig NU! Har inte klippt mig sen i februari! Vänta få se, hm...det är sisodär...MER ÄN ETT HALVÅR!!!! Mitt hår är en risbuske! Får styra upp klippet snarast! Har förträngt det för jag vte inte hur jag vill ha det, så kommer väl se ut som vanligt, som jag gjort sen jag var 15! Bra fanatsi Mathilda!

Ska tvätta och greja med garderoben idag med, dett projekt "is killing me!" Men det ska bli så bra när jag är klar! Lagom tills jag ska flytta kanske, HAHAHA!

Ska åka till Öret i em, till Martin<3 Jobbar ju i helgen så då hinns det inte, tyvärr...

Så skönt att va ledig och sova ut! Helt underbart!

Mikaela och jag ska försöka åka på musikal i höst och kanske till och med Ullared! Spännande! Måste få oktoberschemat först bara...

Nepp, nu får jag ringa någon frissa! Hoppas jag bli snygg!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0