vill på bio!

Sitter i Västerås och väntar på tåget till Sthilm, ´för att sen åka till eskilstuna som sagt..Har så himla tråkigt!
det blev inte bättre när Annie fråga om jag ville med på bio! Eller jo, det var ju snällt och så...men jag kan ju inte gå! Så nu vill jag inget annat än ta första bästa tåget hem och kolla på bio med Annie och gänget!!!
Hoppas ni får kul iaf! Och att filmen är bra!!

hoppas det är någe bra på tv ikväll..nån bra film skulle va kalas! ska gå till pressbyrån och införskaffa lite snacks till kvällen...Så jag kan ligga och tycka synd om mig som är helt ensam!

Martin hann hem förut så jag fick en puss! Så glad att han finns! Han är den bästaste som finns!! Älskar honom så himla mycket<3

<3mme

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bio är mysigt :)

2008-09-16 @ 22:03:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0