Slipper jour!

Vaknade av att min mobil ringde..de va personalfördelaren..han undra om jag ville va ledig söndag istället för idag och ha överliggning i Sthlm..Jag funderade en stund och tackade ja..för jag slipper ju sitta jour!!Ville verkligen jobba istället! Så istället för att glo in i väggen 13-19 lördag och 12-19 söndag så börjar jag 13.45 idag och slutar 20.00 sover i Sthlm och åker hem imorn vid 8tiden och slutar 10.45..ledig söndag..Om det var bra!? TOPPPEN!

Tyvärr fick jag ju avboka mina planer för dagen, filmmys och så..men det tar jag igen imornkväll istället! Utgång i Örebro förmodligen, trevlans!!

Tack! för gårdagens fika i strandparken Tinis! Får vi göra om!!

Ha en härlig fredag!

<3mme

psst..lönen kom igår, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0