Seg i starten, men sen så..

Ja, tidig morgon och knappt någe folk som ville besöka mig i kiosken...men efter Hallsberg blev det full rusch pga ett x2000 som hade lagt av, så vi fick massor av resenärer över till oss..och ALLA vill ha KAFFE! Så många koppar kaffe blev det!

Nu sitter jag och tar igen mig...har rast ända till 11.40...dryga 2h..Så det blir frukost nr. 2 alldeles strax..Toast från McD och en moccachino med grädde från Wayne's coffe, jammie jammie och tack säger magen!

Ikväll blir det att ta det lugnt och tvätta..imorn är jag ledig, oh yes!

Hoppas ni haft en bra helg!

<3mme

psst...var 15min på chokladsalongen igår, det enda jag hann med innan jobbet..och jag köpte värsta goda chokladkrämen, utan socker med honung..gottgott!! så den ligge roch väntar på mig hemma...ska bli så gott! Längtar, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0