min vecka

I förrgår var min dag toppen, igår med..jag ville "fir-mysa" lite så...
   Igår diska jag hos Martin. Efter det åkte jag och handlade mat för kvällen, som en överraskning. Så lagade jag maten och så fick han en pressent, för han är så underbar!
Jag hade lagat citronstekt kycklingfilé med klyftpotatis smaksatt med timjan, sedan var det tzatziki, tomater och feta-ost till. Så gott så! Sen hade jag gjort kladdkaka med chokladbitar i, och självklart vispgrädde till!
Efter vi hade ätit låg vi utslagna i soffan och kika på tv. Helt proppmätta! De va så gott så!

Idag så har jag nyss ätit frukost. Ska strax göra mig iordning för hemfärd. Väl hemma ska jag stryka de nytvättade arbetskläderna, för att därefter svira om till dem och styra min saab mot hallsberg och järnvägen!
Det blir x-40 idag, tjoho! Sen blir det övernattning i Eskilstuna och x-40 imorn igen, kan de bli bättre!

På fredag däremot så har jag lovat något som jag ångrar ganska hårt just nu...först ska jag jobba på sj, slutar vid lunch, helt perfekt innan ledig helg! Men jag lovade för någon vecka sen att jag ska jobba på Aspa på kvällen, Varför!? frågar jag mig nu...har ångest! Men men, de man lovar håller man! Iaf gör jag det! Så det är bara att bita ihop!

På lördag ska vi fira! Och så är det 20årskalas i Hallsberg för 2 tjejer...Så lördag med flickorna blir toppen tror jag! Ser vcerkligen fram mot lördag!!!!

Söndag blir det garderoben...har skjutit upp det tillräckligt nu! Uch!

Just ja, kollade på lägenheter i Örebro igår, på nätet..Men Martin måste säga upp sin först så han slipper dubbla hyror..Men om ni vet någe om lägenheter i Örebro, nära centrum, så hör av er..vi vill ha en 2:a eller 3:a...

Må gått!
<3mme


Kommentarer
Postat av: tina

härligt. jag ska hålla öron och ögon öppna för eran skull! du föresten, skulle inte hannah och olsson flytta i från deras?

2008-09-05 @ 00:43:16
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0