Chocolade

Håller på och fixar iordning mig för jobbet..ska snart äta lite smarrigt. Så hoppas jag Martin hinner hem från jobbet innan jag måste åka...

Helgen består av jobb! Men ganska bra jobb iaf. Först åker jag till Stockholm idag och sover i Eskilstuna. Sen åker jag från Et imorn bitti till Sthlm och sen till Hallsberg. Efter jag har slutat imorn ska jag skynda mig till Askersund för att hjälpa till på Designrummet! det ska bli grymt kul, va så längesen jag va där!!! För det är ju Chokladsalongen i stan och då måste man ju va där, eller hur!!?

I helgen får man hur som helst äta hur mycket choklad som helst! För de intalar en att det är nyttigt, och ingen är väl så dum och säger emot det! Hehe

Söndag blir det att åka kiosk till Karlstad och sova, me like..

Så frossa i choklá och må bra!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0