Just the way you are beautyiful

Ligger i sängen på hotellrummet i Kalmar nu..kan inte sova, är inte trött längre..så typiskt när jag va så grymt trött förut..
Jag och Madde gick till McD och käka lite förut, kan nog vart maten som gjort att jag blivit pigg igen..inge bra..

Ska väl försöka sova snart igen...tänkte att nån trevlig och pratglad själ skulle va ute på msn nu, men icke..jaja, tyder på att folk sover och ska till jobbet imorn..får va glad att några trevliga vänner skrev en stund med mig när jag satt på tåget...Indien låter ju inte fel...dit ska ju S.T VALENTIN imorn på kvalitécheck på deras väskor..och idag åkte gamla Fia från Boxholm dit..Skulle ju va trevligt att resa dit "hurry curry"..finns nog mycke att uppleva där tror jag.

Dagen imorgon ser ut som så att det blir upp vid sjusnåret och duscha och frächa till mig, frulla vid åtta och utbildningen börjar 9 sharp!

Ligger och tänker och funderar, filosoferar och diskuterar med mig själv...Livet kan va så underbart, så svårt, så enkelt och härligt..jag är lyckligt lottat, de är så jag känner(säger) de, just i denna stund,när mina fingrar sveper över tangenterna i all hast...

Sweet deams good people
<3mme

Så sant..så sant..
"Hey little girl with your tangled hair,
Your tattered clothes
You're 15 and you're bound to bloom just like a rose
You're wishing that you had designer jeans
Like the ones you see in magazines
Yeah I know you'd give anything just to fit in
But your worth aint on a price tag, it comes from within

Hey there little homecoming queen
In that back seat
I'll bet his brown eyes are promising you everything
I know you wanna be just like your friends
But he'll still love you if you don't give in
If those girls were being honest that have been where you're at
I bet they'd tell you they wish they had their innocence back

So he left you for a girl that could be your twin
If you were 28 again
Let him go, let him fly
Keep your head up, get on with your life

Don't you know you're beautiful
Don't you know you're beautiful
Don't you know you're beautiful
Just the way you are"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0