Nalle Puh i all ära

Ett Nalle Puh citat gav mig dagens humor..
"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre."
 Klokt sagt tycker jag...sen skrev jag detta till min kompis och tyckte det passa in för att jag inte är ett "big fan" av att ut och springa...
"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken."
Och då skriver personen i fråga, "Är det också ett Nalle Puh citat?"..Klockrent!
Och nu blir den citerad själv...så lustigt...iaf denna tid på dygnet..

Och helt plötsligt ser jag tydligt hur ironiskt nästa citat blir (detta är dock Nalle Puh igen)
"När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på."

Nä nu märks de att det är dags att sova hörni! Nattinatt!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Karolina

haha fyfan va klockrent! de där med joggningen ;)

2008-10-14 @ 19:40:21
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mycket bra citat vännen!

Hoppas att allt är bra med dig:)

2008-10-14 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0