Timmarna går fortare på helgerna!

Helgerna går verkligen för fort!
I fredagskväll var jag helt slut, somna tidigt, mycket skönt!
Igår var det mys med Martin, shopping med Marcus Camilla, vi hade skojsigt! Tycker om henne mycket! På kvällen blev det deg i soffan med Martin, Camilla, Marcus and mum ' dad...mys, va längesen!
Idag har jag hunnit med att äta frukost och börjat plugga lite till mitt prov, de är så mycket, vet knappt var man ska börja...men de får la gå. Snart kommer mum n' dad hem med lite gottig mat, efter lunchen blir det back to plugg!

Bävar inför morgondagen...ska börja 05.53, men jag tror jag ska va där 1h innan för att jag har medåkning, så det blir upp i ottan, suck! Inge kul att starta veckan så tidigt! Men jag ska försöka få tag på killen jag ska åka med och se hur dags vi ska ses...hoppas en halv timme före räcker!

Köpte förresten mössa, halsduk och tumvantar igår på h&m, så nu kommer jag va varm och söt i vinter! Och så är det clubvecka nu, 10% på allt fram till 22okt. Så det kanske hinns med en till titt innan dess.

Åter till paragraferna med avgångsprocedurer och bromshänvisningar etc.

Just ja, såg i kalendern idag att de är nästa söndag vi går tillbaka till vintertid..då ställer vi tillbaka klockan och det betyder väl ändå att vi får en timme, eller har jag snurrat till det som vanligt?! Jag har min jobbhelg då, fast jag är ledig ändå på lördan så tror inte jag påverkas av det, mer än att jag får sova en timme till, och de är ju aldrig fel!

Hoppas ni spenderar er söndag på ett roligare sätt!
<3mme

Kommentarer
Postat av: annie

Lycka till på provet! du klarar det:D

2008-10-19 @ 21:43:07
URL: http://theannie.blogg.se/itsonlywords/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0