Thank God, It's Friday!

Sitter på tåg 792 mot Hallsberg, via Västerås och Örebro...Är hemma om dryga timmen...OM det ska bli skönt att komma hem till Martin och bara gosa ner mig i hans soffa, så ska han få ta hand om mig, har jag bestämt!

Förkylningen idag är lika illa som igår, dock har halsen slemmat igen, så en slamsug, någon? Min röst låter inte som den ska göra, men omväxling förnöjer heter de ju, hehe!

Imorn blir de att umgås med Martin, och morgonkvällen ska spenderas lugnt hemma i Askersund framför tvn, how lovely!
Söndag hoppas jag på lite tjejmys, vi får se!

Nästa vecka bli det att övningsåka mån-tors, torsdag kväll blir det Kalmar igen för SÄO-provet på fredag morgon...Så tuff vecka framför mig...

NU! är det helg och jag är ledig..Jag ska njuta till fullo!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0