SÄO-check!

Sitter på tåget hemmåt nu...Och provet gick hyfsat smärtfritt! Härlisch! 54 av 58 rätt, 43 va minsta...Så de va ju toppen, tycker jag iaf! Nu är det bara examineringen på onsdag, sen så blir det åka av!

Lön idag, tjotjohohoo!!!!!

Hoppas resan går smärtfritt idag! Så vi slipper någe bussar och så, tyvärr så hörde jag att en kontaktledning var nedriven åt Malmöhållet, och där ska vårat tåg passera, så vi får se hur det går...Om de går bra är jag hemma 17...Ikväll blir det mys med Martin<3

Nu ska jag spana runt lite på nätet och få inspiration till shopping imorn!

Ha en skön helg!
<3mme


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt jobbat, duktig du är!!!! Mysigt att få komma hem och mysa med sin pojkvän ;) Ja vi ses imorn på JC =D fan va vi ska ha kul!

2008-10-24 @ 18:17:54
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0