Segaredag

Gårdagskvällen blev inte riktigt som planerat. Karin mådde dåligt så hon kunde inte komma, tråkigt!
Så Ida och jag åt Taccos, så kom några vänner till henne lite senare. Det blev lite singstar, alltid kul! Sedam drog vi vidare till Klaras, fast jag och Ida hade skakat hand på att vi inte skulle dit för en gångs skull, haha. Träffade på Askersunds skönaste killar, mina favoriter, Emil, Simon och Jonatan. Härliga killar! Fick skjuts av Johan(Emils bror, min brors kompis) hem till Martin, det tackar man för! Trevlig kväll.

Min förkylning har blivit värre och jag har degat hela dagen. Jag har världens bästa pojkvän! Han gjorde frukost till mig. Och efter ett tag även lunch! Han är så snäll och tar hand om mig!

Karolina ringde och hörde om jag skulle med henne och Sofia på promenad. Det skulle varit skoj men jag pallade inte, sorry girls. Får bli en annan dag.

Eftermiddagen ska spenderas med mys med Martin, ikväll blir det hemfärd så jag kan fixa hela dagen imorn hemma med tvätt och skit. Sånt som kommer efter när man aldrig är hemma(eller det känns så ofta iaf).

Väntar med spänning på ett samral imorn från hyresvärden, hoppas det går vägen! Vi ser verkligen fram emot att flytta ihop!

Må gott!
<3mme


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir förhoppningsvis fler ggr :)



HÅLLER TUMMARNA!

2008-11-17 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0