Paltkoma

Ja nu är jag så mätt att jag kommit i koma, bland det skönaste och jobbigaste som finns, haha. Det är skönt om man är hemma och kan knäppa upp knappen i byxorna och bara låta magen jäsa, ligga och slöglo på tvn i soffan. Det är jobbigt när man ska iväg och jobba. När man inte hinner smälta maten och jäsa ifred innan man ska ut till tåget, som jag ska nu.
   Maten var iaf otroligt god! Jag och Ros åt på Oleary's på centralen. BBQ burger med ost, glödande hett!

Nu ska jag åka fram och tillbaka Stockholm-Arboga. Efter det lite rast och sen ska jag åka till Uppsala för att sussa sött på Hotell Upplandia! Det ska bli spännande, har inte haft överliggning där förut, har min älskade dator med mig med så det är nog inga problem att trivas, hehe.

Tyvärr så missar jag det alla mina tjejer, inklusive mig, ser fram emot på söndagar. One Three Hill, Gossip Girl och (halft om halft för min del) Ensam mamma söker, efter det en film också, men filmen hinner jag nog se! Tror det kanske kan bli Parlamentet också!

"There is a time for play and a time for work. Let's work!"
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0