Lövbit

I förrgår fick jag äntligen tag på hyresvärden. Då fick jag reda på ett det är en kille som har stått i kö som måste få titta på lägenheten först, eftersom vi inte stått i  kö så går han före, ibland blir man knäpp!
Visste att det var alldeles för bra för att vara sant att hitta en lägenhet så fort...blev så irriterad, men mest ledsen faktist. Vill ju verkligen ha den och vill verkligen flytta hemifrån och vill verkligen flytta ihop med Martin.PRONTO!

Men men, livet går väl inte under men veckan suger än så länge! Men det hoppas jag vänder imorgon. Ska nämligen sitta barnvakt åt sötaste Ville på dagen och på kvällen ska jag träffa mina underbara, sockersöta flickor och ha myskväll framför tvn!

Sitter för tillfället i Göteborg, ska snart äta "lövbit" från Familjen Dafgård, smaskigt hoppas jag. Sedan är det 188 hem och tv resten av kvällen. Tyvärr är ju inte torsdagar egentligen någon tv-kväll, kan inte komma på någe bra just nu som sänds ikväll...får la kolla tvguiden sen.

Ni får hålla tummarna för att "killen" inte vill ha lägenheten, så vi kan få den!

time to eat!
<3mme

Tinis, mina ögon och öron är på helspänn, just for you babe!

Kommentarer
Postat av: tina

du är en riktig vän <3 alla skulle ha vän som dig.

2008-11-20 @ 16:48:03
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge inte upp!!! Jag ska hjälpa dig att leta :)



Ses imorn, mys till tuuuusen <3 saknar dig.

2008-11-21 @ 00:10:12
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0