Jour 10-18 = Entertain me!

Har precis börjat mitt jour-pass...Jag har bunkrat upp med min älskade dator-därmed internet, 13 filmer, de två senaste ELLE-tidningarna och en bok. Så jag ska väl klara mig. Sen har jag ju min mobil med mig också, och laddare till den! So feel free to call!

Nu ska jag börja se klart Dirty Dancing 1, den började jag se för någon vecka sedan när jag åkte hem från min utbildning. Efter det kanske det blir att köpa sig lite fika, om det inte har ringt mig så jag får åka på en tur...men idag vill jag bara njuta av denna soffan och de jag haft med mig som underhållning, och inte alls jobba!

Men som sagt, ring mig gärna eller om du har vägarna förbi Hallsberg idag så kan vi ta en fika, hihi...

Ha en härligt regning dag i lugn och ro!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0