Ett tåg kvar..

..sen får man äntligen komma hem igen!

Snöstorm utanför fönstret här i huvudstaden. Åkte några vänder på Uppsala i morse, de va riktigt kallt och blåsigt..många tåg norr ifrån som är sena..Har en känsla av att jag ska börja samla energi redan nu till mitt sista tåg för denna dag. Förseningar att vänta?

Har tänkt på en sak. Såg på nyheterna förut och då var det om att många flyg inte kan lyfta pga vädret. Då blir jag irriterad över hur folk kan ha så himla bra tollerans för det, när de kanske blir ett dygn sena och de inte kan ha tollerans med att tåget blir en timme sent. Ibland förstår jag inte hur människor tänker. Jaja, jag ler och är glad! Och försöker låta det rinna av innan jag kommer hem i stugvärmen till nära och kära.

Önskar alla en trevlig vecka!
Btw, Jag ÄLSKAR snö!!!!!!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0