7h one to go...

Nu är det bara 1h kvar av min otroligt långa da som spenderades följande:

Kollade på Confessions. Tog en promenad med Moa till GodSmak för att köpa en kycklingbaguette för att sedan förtära den. Tog en till promenad, till Konsum denna gången för att inhandla godis. Tittade på DirtyDancing2 och svulla godis. Fick kramp i rumpan av soffan jag satt så vandrade runt inne i personalrummet. Resten av tiden satt jag vid datorn och surfade lite...dock ingen som underhållt mig, fy skäms!

Nu är det Pearl Harbor på tv, slutet då de två hunkarna är som sexigast...så det blir att se på den och svulla mer godis, för att sedan åka hem och kolla ännu mer på tv.
Martin kommer också, så jag måste plocka på mitt rum, blä! Men de är ju mysigt att va med honom, hoppas han fixar god kvällsmat, hehe.

Ha en bra helg! Hoppas ni har mycket roligare än mig!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pearl Harbor, en av mina favorit filmer!



Hoppas på att se dig i veckan <3

2008-11-09 @ 23:25:56
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0