4h Gbg

Ja idag så har Göteborg äran att låna mig i 4h!
Den första timmen har jag ätit, sedan suttit i massagestolen och sett på "Vänner".

Nu tänkte jag gå ut i de kyliga vädret, dock vet jag inte vart jag ska, det får bli som det blir...

Längtar tills imorn...då ska jag fika/luncha med Tina!
Och på kvällen ska jag och Martin se på en lägenhet som sagt. Den ligger i centrum och verkar vara perfekt! Nästan för bra för att vara sann, så vi är lite misstänksamma just nu, men ska bli så kul!

Igår beställde jag och älskade Mikaela biljetter till musikalen Footloose! Och vi ska sova på 2kronor i Gamla stan! Så en riktig tjejhelg med musikal, god mat och dryck samt shopping, ser jag fram emot nu! Den 28-29 november blir Stockholm city erövrat!

Snart får jag åka på bröllop också! Ska bli så kul!

Och på lördag ska jag träffa Ida och Karin, tjejkompisar från Vadstenatiden! Vi ska ha skitskoj och rumlarunt i Örebro!

Bara roliga saker att se fram mot!!! Livet känns så skönt idag!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vänner" är BÄST :D

2008-11-13 @ 20:29:50
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0