3h sömn 9h jobb

Jag ska vara glad att min tur idag inte är "så" lång. Står i serveringen, trodde det skulle va kul nu eftersom jag hade varit ifrån det ett bra tag, men icke. Än så är jag riktigt less på det! Så har man Oslo-tåget hem. det är det värsta du kan ha en fredageftermiddag! Och så är det restaurangvagn, men det är ju tur att det inte bara är en liten kiosk! Och det är tur att det börjar gå mot slutet av månaden så folk inte har pengar!

Jaja, jag överlever...men jag är TRÖTT!

Blir nog ingen "dejt" med tjejerna ikväll tyvärr, jag orkar nog inte det. Känner mig så taskig för det, men va ska jag göra. Kommer bara stirra i väggen och va osocial och det är ju inget bättre
Hoppas ni har det bra ändå<3

Nu ska jag få i mig mat så jag kvicknar till! Men jag är grymt trött på att äta ute! Det är inte ens gott längre...Längtar efter mammas mat, himlans va gott!

Ha en underbar helg gott folk!

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0