Plugg och Schlager!

Gärnvägsgeografin hade jag full pott på! Så stolt!
På de andra provet biljettkunskapen(2 prov i 1) fick jag 78,5 av 81 poäng...ca 97% rätt...gränsen för att klara sig var 75%, ca 61 poäng...och det var ju "no probs"..känns så skönt!

Nu är det bara det sista och viktigaste provet kvar...SÄOn..suckar! Försöker plugga men det är så mycke och inte så intressant...men nu ska jag vara duktig en timme till och så får jag en belöning...schlager för hela slanten!!! Me looove!

Imorn är det mors dag! Handlat lite fina saker till mammsen från mig och världens 3 bästaste bröder! Tror hon blir glad! Så blir det lite plugg imorn med...sluttampen..för på måndag smäller det! då är det "vinna eller försvinna"..kanske inte riktigt så hårt men nästan!

Igår var det partaj med Sofia, Annie och Hannah...Först va vi hos Hannah, sen bar det av till Klaras och efter det till Kåren(???) Men det var roligt! Tack för gårdagen tjejer!!!<3

Har myst med Martin en stund idag, innan jag började plugga...hoppas han kommer och ser schlager med mig, kan dock inte hoppas för mycket...han gillar ju inte direkt den genren, hehe...

Men nu har jag bara en sak att säga:

Visa vilket land som är kunligt i schlager!!!!

"Go Perelli, You know it, You can do it! Go HERO!!!"
image60

Do it like you did it in 1999!
image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0