Kanon helg!

Scouthajken var toppen! Vi hade underbart väder och barnen var på glatt humör...sen att de inte vill sova på kvällen och vaknar tidigt på morgonen är ju en anna sak, hehe...men de är ju spännande att va på hajk så man har väl inte tid att sova kanske!?

Igårkväll bar det av till Motala för cocktailpartyt! Mikaela va så söt i sin klänning och de andra pumorna var också riktigt fina! Vi fick god mat och gott sällskap! Mycket roliga lekar och efter det blev det att dkaka sina lurviga på Harrys! Vi va lätt finast klädda där! Hihi!
   En mycket lyckad kväll!
I morse åkte jag hem igen till Askersund...Väl hemma somna jag på soffan, för de senaste 3 nätterna har jag bara sovit 5h...och det tär när man har fullt upp på dagarna då med...så det var riktigt skönt! Annars brukar jag tycka det är piss att sova på dan, men denna sömn behövdes verkligen, så jag kommer lätt att kunna somna ikväll!

Helgen har varit toppen verkligen! Bästa helgen på länge!

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen...ska ta tåget 06.48 från Hallsberg till Mjölby, vi ska ha brand och evakuering..så det ska bli riktigt kul!
   På tisdag ska vi till Solna/Sthlm för att ha vagnteknik loktåg. nice!
   På onsdag ska vi till Eskilstuna på vagnteknik X-50, spännande!
   På Torsdag ska jag åka tåg igen, alltså lite "praktik"...Ska åka själv denna gång med en man som heter Jörgen, så det bli nog skoj..vi ska åka till Göteborg och hem, kul kul!!
   på fredag är det i hallsberg igen...

Mycket tåg denna veckan alltså, ska resa halva Sverige, ROLIGT!

Hoppas Din helg har varit härlig i det underbara vädret!

Ha en trevlig vecka
<3mme

ps. en sak jag saknat denna helgen är Martin...men får se till att träffa honom snarast, my love<3...han har varit i göteborg med grabbarna för at hälsa på Johan och Jossan...skulle också följt med men denna helgen var fullspäckad som det var ändå, får bli en annan gång...kanske i sommar så att man kan ta sig en tur på Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0