4 prov

Denna vecka är det stenhårt pluggande som gäller!
Men det har man ju klarat av förut så varför skulle man inte palla nu..jag klarade ju förra våren och tog studneten så detta är en piss i havet (intalar jag mig själv för att orka iaf)

På fredag har vi prov i järnvägsgeografi, biljettkunskap och handdatorn...ganska väsentliga delar i en tågvärds arbetsdag! Sen har vi SÄO-prov ~ "säkerhetsprov" på måndag...och de är ganska stor och viktig del det med..om man inte klarar det får man inte börja jobba...

Så nu gäller det att gnugga geniknölarna och fokusera till max!!! Så kan jag ta det lugnt om 1 vecka igen!

Ser fram emot helgen med att umgås med Martin och vännerna...men lite plugg måste som sagt tyvärr in också, men de löser sig...

Håll tummarna för mig nu!

Nattinatt!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0