Melodifestival och ett kärt ansikte!

Ja i lördags var det ju Melodifestival, det gick tyvärr inte som jag hade hoppats på...men det är lugnt att Charlotte Perellis Hero gick vidare, för det är asbra! Men dessvärre tror jag inte den kommer så långt nere i Belgrad, men det är bara att hoppas!
   Trots att jag röstade 6gånger på BWO så gick den inte vidare, så synd! Men som sagt...Lycka till Charlotte!

I söndags kom Sofia hem från staterna! Hon och Tina tittade in på designrummet en sväng igår...Så himla kul och se henne igen, efter ett halvår!!!Hon såg ut som vanligt men jag tyckte nog hon såg lite äldre ut, hihi! Imorn blir det förhoppningsvis en fika och någonting annat roligt med Sofia och de andra tjejerna! Så kul ska det bli!!!
   Snart kommer Annie hem också...det ska också bli askul!!!!!Då får vi ha våra myskvällar!!!!

De är jättefint ute! Det ser ut som de skulle ha gjort i februari! Solen skiner och gör så att snön gnistrar! UNDERBART!!

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0