Lyckligt slut

Nu är det sängdags, kom hem från Åmmeberg för en liten stund sen...Kollat på film hemma hos Tina, Sofia var också med! Vi såg "Kärlek på meny"..ganska bra faktist, riktig tjejfilm, hehe! I like! Mycket fint och lyckligt slut! Tack för en trevlig kväll tjejer!

SJ ringde i eftermiddags, det blir "sommarjobb". Börjar v.17 och fram till sista augusti...men det var inte helt uteslutet att det kanske gick att få längre om det blir behov av det...Så åk mer tåg så jag kan få jobb, hihi! Plus att det är extremt miljövänligt! Så va inte egoistiska...tänk på mänskligheten och naturen!

Imorgon blir det att gå upp i ottan och hjälpa pappa lite...sedan mellan 10-18 är det att vara på Designrummet, med nöje! Idag gjorde jag om det ena skyltfönstret, jag "städade ur påsken" kan man säga...Blev riktigt nöjd...första gången jag gör en "skyltning"! Gå förbi vetja och se min skapelse, och titta in och säg hej!

Sov sött
<3mme

Kommentarer
Postat av: annett

GRATTIS till sommarjobbet! perfekt
kram

2008-03-26 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0