Weekend i GBG

Hm...de verkar vara nån som inte vill att jag och Mikaela ska komma iväg till Göteborg imorn...

Först fick jag reda på att mina framhjul på bilen var kass pga att framvagnsinställningen var helt åt skogen..Då fixade jag "nya" hjul, pappas gamla däck och Marcus gamla fälgar+en framvagnsinställning...Då va de kirrat...Redy to drive!

Sen så ändra dom på Mikaelas jobbpass så hon slutar 20 istället för 15..Jaja, vi får helt enkelt komma fram mitt i natten, bättre än att gå upp i ottan, enligt oss!

Sen imorse så ser jag att de ena "nya" däcket är helt platt! Blev riktight irriterad!!! Men jag har lämnat in det igen så ska de fixa sig tills morgondagen..Men nu är jag trött på domma hära småsakerna som sabbar ens humör! Nu får de va bra!

Så jag ser fram mot en toppenhelg utan bekymmer!!!

Grymt väder ute! Riktigt gött!

Skulle helst vilja va med Martin och hans kompisar, de är i Harge och sen ska de ut med Mannes båt och ha skoj, VILL OCKSÅ! Men en annan måste jobba tyvärr...

Må gott och drick mycke vätska så du inte kolarvippar!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0