long time, no written

Sitter i Stockholm och har kvartstid...börjar om ca 2h igen..då är det hem till Hallsberg och så får jag slutat...Sovit i Karlstad i natt..är dundertrött! skulle upp så tidigt, kvart i 5...men det blev kvart över och så fick jag stressa..inte nyttigt för nån!
men imorn är jag ledig, ska bli såååå skönt!

På fredag em så drar jag och Mikaela ner till Götet för att hälsa på Johanna..åker hem igen på söndag...vi ks atill liseberg och sen har jag hört att det är massa roliga saker nu i helgen i gbg...

Må gott i oskvärmen, hoppas solen kommer och att det blir friskare luft, för de här kladdet vill jag INTE va med om!

Just de ja...Vecka 32 får jag äntligen besöka mitt underbara Gotland<3<3 Ska bli så skönt!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0