Framsteg

Jag tog nyss emot ett samtal som fögyllde min dag!
En peson från SJ ringde till mig och frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten som tågvärd, och det är jag absolut! Så hon ställde lite frågor och berätta lite om tjänsten. Sedan sa hon att de skulle skicka ett mail till mig inom 2-3 dagar, i mailet är det ett servicetest som jag ska utföra och och skicka tillbaka till dem. Och om jag inte hör något på 3 dagar efter det så är jag inte med i processen längre, annars hör de av sig.
Så nu är jag hur nervös som helst för det här servicetestet och nu vill jag verkligen få detta jobbet. Nu har jag hoppet och förväntningarna högt uppe, jag hoppas på att jag slipper en krachlandning bara...jag vill så gärna nu!

Så håll tummarna för mig är ni snälla!

image13
Förhoppningsvis blivande arbetsplats!!!

"Det finns inget nu som redan har varit

Det finns inget nu som kommer

Det finns bara ett enda nu, det är ögonblicket

Fånga ögonblicket och du lever i nuet"
http://www.diktkonst.se/_214_gonblicket.html

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0