Film, skor, text och väder

Arn var riktigt bra! Endel skulle nog tycka att den var seg, men den blev aldrig tråkig...Tycker det var mycket kärlek i den, och det tyckte jag om, så ingen matchofilm inte...Se den!

Jag har hittat ett par skor som jag verkligen vill ha, men jag vet inte var jag kan köpa dom...om någon vet det så får ni gärna upplysa mig om det är ni snälla!
Så här ser dom ut iaf...
image10
Canvas shoe, Akademiks, $60



"I just want you close 
Where you can stay forever
You can be sure that it will only get better

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together
Through the days and nights
I don't worry cause everything is ganna be all right
I know some people search the world 
To find something like what we have
I know people will try, try to divide something so real
So till the end of time I'm telling you there is no one

No one no one no one can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one can get in the way of what I feel for you
Can get in the way of what I feel for "
Finaste raderna ur No one-Alicia Keys

Nu ska jag gå ner till stan och hämta min mors cykel som jag lånade till bussen för några dagar sen, sedan ska jag cykla hem...det tar emot måste jag säga, för det är inge fint väder ute, disigt och ruggigt.

Have a great day! För det ska jag ha!

<3mme

ps.kom ihåg och hjälp mig med skorna om du vet var jag hittar dom, thanx!
Canvas shoe, Akademiks, $60, Call 866-MY-SHOES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0