What a handsome face

Idag skulle vi åka pulka på scouterna...men så blir det nog inte, för det finns ju ingen snö...Tråkigt tycker jag, såg ju fram emot att hitta "barnet i mig själv" igen..HAHA, de får bli en annan gång...

Jag blir så trött på att vara förkyld...varför drabbas man om och om igen av denna sega "sjukdom"...Hann träna en gång innan jag åkte på skiten igen, inge bra alls! VILL VA FRISK!!! Någon som har en bra kur så tipsa gärna!

Vad händer denna vecka då?
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och gotta mig, ikväll blir det lekledare med scouterna. Sen så blir det nog min älskade TV för hela slanten tror jag.
I   morgon så har jag inga planer än...förhoppningsvis ska jag till Martin och mysa...och om jag åker till honom imorn så blir det shopping på fredag...Någon som vill bränna lite pengar med mig? Hör gärna av er, roligare att ha sällskap!
   På fredagkväll blir det defenitivt mys  med Martin!
   Lördag ska jag jobba, fick jag reda på igår...tråkigt att behöva jobba på helger jämt, men så är det...får ta det som finns som sagt...
   På söndag så fyller min kära mor 56! Då blir det kalas med familjen...älskar kalas med familjen!

Snart ska jag bli faster igen, är så förväntansfull! Vad tror ni det blir? Pojk eller flicka? De flesta tror på en liten pojk till...Jag trodde tjej från början men nu tror jag kille...Men det spelar ju ingen roll vad det blir för knodd, så länge den och mamman mår bra!!!



Serverade ett gäng förfriskade människor igårkväll...Hur roliga som helst, skratta så jag kikna!
Två av de skämten som de drog kommer nedan, skratta åt dom hela kvällen...

"En engelsk man säger till en skånsk kvinna:
-What a handsome face!
Kvinna svarar då, med sin breda skånska dialekt:
-Nej, det var hon..."

Så bra!!!!

När jag skulle pressentera det röda vinet som de skulle dricka till varmrätten..
"Jag- Ni ska få dricka ett rött vin som heter 'Château de Campuget' och kommer från Frankrike.
En klippsk man- 'Château de Lavemang!"

Hoppas det blir finare väder, gillar inte när det är regn och dis!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0