Våren kan ju inte komma än!

Lite tvätt och lite O.C sen bär det av på cykel ner till stan för att hjälpa till lite på www.designrummet.se mellan 15 och 18...sen blir det mer tvätt, rolig dag? Nja..men lite att pyssla med och inte bara att sitta och glo i ensamheten...

Fick vårkänslor förut när jag tittade ut genom fönstert...solen sken och fåglarna kvittra...härligt men sen tänkte jag...tänk om det blir snö i april/maj och höst i sommar och hela årstiderna blir förändrade...Skrämmande med vart Världen är på väg, uch! Därför som sagt, tar jag cykeln ner till stan, bra va!

Ha en härlig dag i solen!

<3mme
"There comes a time when we heed a certain call
When the world must come together as one
There are people dying
and its time to lend a hand to life
There greatest gift of all

We cant go on pretending day by day
That someone, somewhere will soon make a change
We are all a part of Gods great big family
And the truth, you know,
Love is all we need"
image30

Kommentarer
Postat av: linnea

håller med! har gått från höst till vår, utan ngn vinter.. så nån gång måste den ju komma. hoppas det blir i mars-april iaf, så halva april blir riktig vår :)

2008-02-13 @ 13:46:07
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: torkel i knipan.

oj hur hinner du med allt?. är du en sån där populär tjej som alla ser upp till? Isf vill jag vara som du. Ha en bra dag. tjiiing

2008-02-13 @ 14:00:03
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se
Postat av: annett

hur gick det i fredags på sj?

2008-02-17 @ 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0