Vad ska man ha på sig?

Idag ska jag ut på stan...är hos Martin just nu och ska strax klä på mig...
   Vad ska jag då göra på stan? Jo, först och främst ska jag byta mina vinglas till några som ser ut som de andra istället...Sedan ska jag köpa glasögon åt pappsen, hehe...Efter de kommer det svåra...
   Jag ska leta efter ett par nya jeans, funderar på gråa, svarta eller mörkblå(skulle vilja ha ett par kornblå, men har inte sett det hos någon denna vår, inte än iaf). Varför ska jag då ha nya jeans? Jo, jag ska ju på den där intervjun och då tänkte jag ha ett par snygga, sköna jeans som sitter bra hela dagen! Och de jeansen jag har nu är jag så trött på, och självklart behöver man inte så stor anledning att köpa ett par nya jeans, för de går alltid att använda!

Men sen blir det knivigare...vad ska jag ha för topp/tröja/shorta?? på mig till jeansen på intervjun? Och vad ska jag ha för skor?

Ska försöka hitta något som är komfortabelt en hel dag. något som man kan reglera om man blir för varm/kall, och så måste det vara stilrent! Vill ju verkligen ha det här jobbet!

Suck, alltid lite jobbigt att shoppa när man "måste"...och så ska jag gå runt själv också och det är aldrig roligt...
Men det blir nog bra...återkommer med vad det blir för "out-fit" på intervjun...

Ikväll ska jag mysa med Martin, det Älskar jag!

Imorgon blir det jobb och söndag, som sagt...Mammis birthday! Längtar till tårtan, haha!

Ha en underbar och stressfri helg!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0