Superfina ting!

Tjolahopp, vad gör jag uppe nu?

Jag åkte till Tina vid 19 tiden för att se på film. Vi åkte och hämtade Annie i Örebro vid 20.45, dock var hennes buss från Karlstad försenad pga en trafikolycka (uch, inge roligt). Så medan jag och Tina väntade på att bussen skulle komma fram åkte vi och "våldgästade" Hannah och hennes "man".
Sedan hämtade vi upp Annie och Tina rullade mot Åmmeberg. Framme i deras lilla favoritsamhälle gav jag Annie en 20 års pressent, som jag tror och hoppas att hon blev glad över. Klart man blir glad när man får något från Designrummet! De har superfina grejer!
image21
Sedan blev det mycket prat med "The L sisters" men någon film hann vi aldrig med, men det gör inget va så trevligt med att bara prata!
Åkte hem vid 00 tiden.

Väl hemma började jag göra mig i ordning för sängen när min kära far frågade om jag ville hjälpa honom att bränna ut bilder som en pressent till hans kusin som fyller 60 år imorgon. Och jag tänkte, självklart kan jag det.
När bilderna var inprentade på en CD så tänkte jag kolla min mail...och vipps så blev jag fast vid datorn som vanligt...så går det när man hittar massor av spännande ting!

Nu ska jag krypa till kojs och imorn blir det att jobba från 1700 till natta.

Ha en bra helg!

<3mme

Glöm inte att kika in här --> www.designrummet.se <--så fina ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0