Maria-dagen!

Ja idag har alla som heter Maria namnsdag...Bland annat jag och min mor. I min familj betyder namnsdag=kladdkaka! Så när jag är klar med datorn ska jag baka en smarrig kladdkaka, mums!!

Tänkte tvätta lite innan jag åker till Martin ikväll...kan behövas, har inte gjort de nu på ett tag känns det som...Ikväll blir det att mysa med Martin och laga Kyckling!

Imorgon ska vi fira Tina som fyllde 19 i söndags! Grattis i efterskott!! Men det blir nog en tidig kväll för mig för jag ska jobba dubbelt på lördag...Först på Designrummet 10-14, sen på aspa 17-?

På söndag så blir det att klä ut sig till någonting som finns i djungeln, för jag har ställt upp på att hjälpa Tina och hennes kompisar med deras projektarbete, genom att leka med barnen i Sjöängshallen...Vad gör man inte för en vän och en god sak, pengarna går ju till ett barnhem!

Solen är framme idag, nästan så man vill ta en promenad, men det blåser endel och jag vill inte gå själv...Det får räcka med att titta ut genopm fönstret, haha, ja idag är jag lat!

Vill bara att jag ska va på den där läkarundersökningen och få den ur världen! Så att jag kan börja utbildningen och sen börja jobba på heltid! Så tråkigt att inte ha någonting att göra på dagarna!

Nepp, nu har jag slöat färdigt...dags för kladdkakan, tvätten och en dusch!

Må gott!
<3mme

"If only time flew like
A dove
We could watch it fly
And just keep lookin up"
Paramore-Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0