12dec-08 till 4jan-09

Hade mysigt med tjejerna i fredags, idol-final och en skräckis...Silent scream, hette filmen. Riktigt obehaglig med "dummie"-dockor, uch! kan verkligen inte se skräckfilmer, men utsätter mig för de då och då...måste ju testa känslan, hehe.

Lördagen spenderades hos Martin på förmiddagen och på eftermiddagen bakade jag lussebullar med mamma, de blev otroligt goda!
Söndagen var det födelsedagsfika hos herr och fru Jelmbark. Johanna fyllde 28 i måndags, så vi firade henne dagen innan, på söndagen. Det serverades lussebullar, pepparkakor och kex. Sedan blev det Marängswisch(ingen aning om hur det stavas...) Hon fick ett par söta örhängen, hjärtan i vitt skimmrande glas från www.designrummet.se och även en "väderstation" i plåt med ett snöre, hon blev glad iaf!

Måndag, tisdag och onsdag har varit riktigt tidiga mornar på jobbet...och igår så hjälpte jag Susanne på Designrummet efter jobbet, på eftermiddan. Ska hjälpe henne imorn med mellan 14-18, kom in och hälsa på, hon har jättemycket fint!
   Arbetandet har gjort att jag var välförtjänt av en sovmorgon idag!

Idag ska jag hinna med en hel del!
Städa
Tvätta
Äta
Duscha
Klä på mig (haha!)
Ta en titt på Letex
Tanka
Åka till Marieberg för de sista julklapparna
Klippa mig, förhoppningsvis..
Besöka Claes Olsson, pappigift
Svira om inför julbord med jobbet
Träffa arbetskamraterna på Bishoparms
Äta julbord på Scandic med SJ
Sova

Imorgon blir det lite mer tvättande och städande inför julen. Och Designrummet, som sagt.
Lördag blir det kanske att baka julgodis med herr och fru Jelmbark(foto från bröllopet är på g, måste bara ta mig tid..) på kvällen blir det förhoppningsvis skoj med tjejerna!

Söndag ska jag åka till Motala och gå på bio med goaste Mikaela!

Måndag blir det finstäd inför jul.

Tisdag- KLÄ JULGRANEN, ÄNTLIGEN!!!

Onsdag.....Julklappar och familjemys!!! det är ju JULAFTON!

Torsdag, Juldagen- Jobba 10-17

Fredag, Annandag jul-LEDIG!

Lör-Sön, LEDIG!

Mån-Tis, Jobba

Onsdag- NYÅR!!! Vad ska vi göra???????

Torsdag- Nyårsdagen, ledig!

Fre, Lör-jobba

Söndag, Its my birthday! jobba

Ja om jag inte hinner med denna blogg, så vet ni lite vad jag ska hitta på, jag är ganska mycket ledig, känns otroligt skönt!!

Så det är bäst att jag säger 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!
redan nu, så att jag inte glömmer det, hihi..

Ta hand om varandra och var snälla! Umgås med nära och kära och må toppen!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utgång juldagen? <:)

2008-12-20 @ 21:25:06
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0